Projektowanie opakowań – nie kupuj kota w pudełku!

Projekt opakowania stanowi integralny element wizerunku marki na rynku. Jeśli został on odpowiednio wykreowany, to sprawia, że produkt jest rozpoznawany przez konsumentów i wyróżnia się na tle towarów oferowanych przez konkurencję. Projektowanie opakowań jest więc działaniem, które łączy w sobie artystyczne podejście do detalu oraz pragmatyczny stosunek do panujących warunków rynkowych.

Od szczegółu do strategii

Tworzone przez nas projekty opakowań produktów mają odzwierciedlać istotę zapakowanego towaru oraz kompleksowo wpisywać się w strategię marketingową konkretnej marki. Realizując zlecenia staramy się, by projekt opakowania produktu nie tylko wyróżniał się designerskim, zachęcającym do zakupu wykonaniem, lecz również stanowił element podkreślający użyteczność i funkcjonalność samego produktu.

Od producenta do klienta

Projektowanie opakowań pozwala z jednej strony na stworzenie charakterystycznego wizerunku towaru, z drugiej zaś na metodyczne podejście do określonej grupy konsumentów.

Dobre opakowanie koresponduje z koncepcją marki, tworzy pożądany wizerunek produktu i zachęca potencjalnego klienta do konfrontacji z produktem.

Umiejętne projektowanie opakowań oraz ich konsekwentne modyfikacje, zgodne z filozofią rozwoju produktu i marki, utrwala w świadomości klientów znaczenie marki, generuje wzrost zainteresowania produktem i zwiększa popyt.

Jak zatem sprawić, żeby projektowanie opakowań stymulowało wzrost zysków? Zapraszamy do kontaktu – Good Case Kraków.

Zachęcamy do przeglądnięcia portfolio