Jakie są najciekawsze wydarzenia poświęcone marketingowi, reklamie i rynkowi mobile w Polsce? Postanowiliśmy stworzyć własną, subiektywną listę spotkań branżowych, na które warto zwrócic uwagę w nadchodzących miesiacach.
Juz 15 maja rusza w Warszawie Innovation Day Media Trendy www.mediatrendy.pl/.
To jedno z ciekawszych i bardziej inspirujących wydarzeń organizowanych dla szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej w temacie innowacyjności i przyszłości. Wśród tegorocznych prelegentów są m.in.: Rachel Botsman, ekspert w dziedzinie zwanej ‘collaborative consumption’; Stefan Lindegaard, specjalista od open innovation; Gray Scott – futurysta i techo-filozof oraz Janusz Kaniewski, światowej sławy projektant (m.in. dla Pininfariny i Ferrari).
Bardzo ciekawi nas Ecommerce Day Poland, czyli pierwsza edycja konferencji skierowanej do właścicieli sklepów internetowych.
Na stronie czytamy, iż podczas wydarzenia e-sprzedawcy otrzymają odpowiedzi na najważniejsze pytania związane ze sprzedażą w internecie, a informacji dostarczą im przedstawiciele takich firm jak Google, Facebook, PayPal czy Shoplo. Warto sprawdzić – udział w całodniowym wydarzeniu to koszt 199 zł.
Infoshare 22-23 maja 2014, Gdańsk
To bezpłatną konferencją dla specjalistów IT & NewMedia, która od 8 lat odbywa się w Gdańsku. W tym roku oprócz wykładów 60 prelegentów z całego świata, warsztatów i paneli dyskusyjnych związanych z tematyką technologii mobilnych, mediów społecznościowych, marketingu, gier, wideo i telewizji, program uzupełniony zostanie o „Startup Zone”. Specjalną strefę dedykowaną startupom, czyli pomysłom młodych, kreatywnych przedsiębiorców szukających inwestorów gotowych podeprzeć dobre idee niezbędną do ich realizacji gotówką.
To co jest niewątpliwym plusem to fakt, że całość można oglądać online na www.infoshare.pl
Do 30 kwietnia można zakupić w promocyjnej cenie bilet na czerwcowe Forum IAB Polska. To jedno z największych wydarzeń branży interaktywnej w Polsce skupiające ludzi zainteresowanych najnowszymi trendami cyfrowego świata, największych reklamodawców oraz przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata.
Na program trzeba będzie jeszcze poczekać, ale teraz możecie zobaczyć podsumowanie ubiegłorocznej edycji www.youtube.com/watch?v=xzyksA5CQ_