goodcase

Jak dobrać gimbal?

Kamery sportowe typu GoPro cieszą się obecnie ogromną popularnością. Sięgają po nie już nie tylko młodzi ludzie – liczba ich użytkowników wzrasta także wśród osób w średnim wieku. Aby ułatwić korzystanie z kamery, warto zaopatrzyć się w tak zwany gimbal. Stabilizuje on obraz i sprawia, że rejestrowane filmy mają o wiele lepszą jakość. Jak wybrać gimbal, aby należycie spełniał on swoją rolę?
Czytaj więcej

goodcase

Snapchat w marketingu

Ponad 60% użytkowników Snapchata stanowią młodzi ludzie w wieku nieprzekraczającym 25 lat. Jest to jednocześnie aplikacja, z której dziennie korzysta około 100 milionów użytkowników. I nawet ograniczenia formalne dotyczące publikowanych treści nie powinny stanowić żadnych problemów dla kreatywnych marketerów.
Czytaj więcej

goodcase

Najczęstsze błędy w kampanii video na YouTube

YouTube jest bez wątpienia największym światowym serwisem pozwalającym na publikację treści video trwających do kilkunastu godzin. Niestety, z niewiadomych przyczyn wiele firm, które decydują się na tę formę komunikacji z internautami, popełnia bardzo proste błędy, które na pewno nigdy nie zostałyby popełnione w przypadku tradycyjnego przekazu reklamowego.

Czytaj więcej

goodcase

Najważniejsze zalety video marketingu

Video marketing przez bardzo długi czas nie był traktowany przez reklamodawców z należytą uwagą. Jedyną popularną formą reklamy audiowizualnej była reklama telewizyjna, z definicji jednostronna, nastawiona na przekazanie informacji, ale już nie na interakcję. Video marketing, z racji tego, że dotyczy przede wszystkim Internetu, czyli kanału komunikacyjnego, w istotę którego wpisana jest interakcja, otwiera przed reklamodawcami zdecydowanie większe możliwości.

Czytaj więcej

man-coffee-cup-pen

Czym jest Social Media Video?

Social Media Video to doskonała forma reklamy w mediach społecznościowych, która w przystępny i ciekawy sposób przedstawia dowolną ofertę. Specjaliści od marketingu wskazują na ogromne zalety tego rozwiązania – połączenie dźwięku i obrazu to wspaniałe narzędzie promocyjne, które pozwala na zaangażowanie odbiorcy i tym samym skuteczniejsze zwrócenie jego uwagi na prezentowaną treść.

Czytaj więcej