Video marketing

Video marketing - skuteczny marketing internetowy dla Twojej firmy

Internet daje firmom całą gamę różnorodnych form komunikacji z potencjalnymi klientami. Efektywność działań marketingowych w Internecie znacząco przewyższa skuteczność reklam w tradycyjnych mediach. Jedną z bardziej popularnych form marketingu internetowego jest video marketing. Szczególnie chętnie sięgają po niego firmy, dla których sieć stanowi główne źródło pozyskiwania klientów np. przedsiębiorcy z branży ecommerce. Zastosowanie video marketingu nie ogranicza się jedynie do wspomnianego sektora. Jeśli stawiają sobie Państwo za cel budowę trwałych relacji z klientami i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki – video marketing to świetny wybór.



Napisz do nas

Korzyści płynące z video marketingu

Dlaczego warto skorzystać z tej formy marketingu internetowego? Oto kilka powodów. Wszystkie badania pokazują, że grafika i video o wiele bardziej angażują uwagę odbiorców niż tekst. Trend ten pogłębia się z roku na rok, umacniając video marketing na pozycji lidera w dziedzinie komunikacji z klientami. O przewadze treści wizualnych nad tekstowymi świadczyć mogą, chociażby rekordowe statystyki wyświetleń na najpopularniejszym serwisie video tj. YouTube. Za wykorzystaniem filmu do promocji czy reklamy, przemawia również duża ilość treści, które można przekazać w zaledwie kilkadziesiąt sekund. Ponadto video pozwala przekazać w przystępny sposób nawet skomplikowane treści. Fachowe słownictwo z instrukcji obsługi specjalistycznego sprzętu skutecznie można zastąpić krótkim filmem instruktażowym.

Internet i video marketing

Video marketing pozwala kształtować zaufanie u klientów, co przekłada się na trwałe relacje i wierność marce. Video marketing sprawdzi się zarówno w firmach, które dopiero wchodzą na rynek i chcą zbudować określoną tożsamość marki, jak i tych obecnych od dawna, którym zależy np. na zmianie dotychczasowego wizerunku. O szerokim zastosowaniu video marketingu decyduje fakt, że dysponuje on rozmaitymi formami wyrazu. Wśród najczęściej wykorzystywanych można wymienić np. krótkie spoty reklamowe, które pokazują firmę od wewnątrz. Pozwalają skracać dystans między marką a klientem, zwłaszcza gdy są zrealizowane w humorystycznym kontekście. W przypadku dobrze zrealizowanego video Internet stanowi też potężne narzędzie promocji. Panująca w sieci kultura dzielenia i wymiany sprzyja budowaniu świadomości marki. Inną ciekawą odmianą video marketingu są video blogi. Decydując się na zakup konkretnego produktu czy wybór usługi, internauci często bazują na opiniach videoblogerów. Korzystne jest zarówno prowadzenie videobloga firmowego, jak i nawiązanie współpracy ze znanym videoblogerem, by rekomendował produkty marki. To tylko niektóre z możliwości, jakie daje video marketing. Wybór konkretnej formy video marketingu jest uzależniony od przyjętej strategii marketingowej oraz budżetu, jakim dysponuje klient. Z usług agencji reklamowej Good Case z zakresu video marketingu, mogą Państwo skorzystać w Krakowie, gdzie mieści się nasza siedziba oraz w innych dużych aglomeracjach kraju m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Trójmieście i Wrocławiu. Zapraszamy do współpracy!