7493-6969-ico-wu.jpg

Wirtualny spacer a działania promocyjne firmy

Google Maps Street View to program pierwotnie umożliwiający wirtualny spacer po uliczkach kilku amerykańskich miasteczek. Obecnie możliwe jest przechadzanie się po niemal każdej drodze na świecie. Co więcej, nie opuszczając swojego fotela, możemy zaglądnąć do wnętrza wybranych budynków. Niesamowite, prawda?

Na czym polega wirtualny spacer?

Wirtualny spacer jest możliwy dzięki wykonanym według określonych zasad fotografiom. W oferowanym przez Google programie, pojedyncze obrazy łączone są w spójną całość. Przy pomocy naniesionych na mapę zdjęć, możemy zobaczyć wnętrze danego pomieszczenia w pełnej okazałości.

Wirtualny spacer a promocja firmy

Coraz częściej firmy decydują się na zamieszczenie kadrów ze swojego biura w Google Maps Street View. Takie działanie niesie ze sobą wiele korzyści. Możliwość obejrzenia wnętrza przez internet ma szczególne znaczenie w przypadku przedsiębiorstw, w których miejscem spotkań z klientem jest biuro. Bez wątpienia internetowy obraz lokalu będzie przydatny także w przypadku restauracji i hoteli, a nawet kancelarii prawniczej. Szczególne znaczenie ma tutaj aspekt psychologiczny. Wizyty w pewnych miejscach, takich jak np. gabinet stomatologiczny, mogą wywoływać nieprzyjemne skojarzenia. Lekarstwem na nie może okazać się wirtualny spacer. Przyjemne wnętrze i poczucie jego znajomości budzą zaufanie klientów. Zdecydowanie zyskuje na tym wizerunek firmy, a prawdopodobieństwo, że konsument wybierze usługę lub produkt firmy, którą już „zna”, znacznie rośnie.

Wirtualny spacer warto potraktować w kategoriach działań promocyjnych i wdrożyć go do swojej kampanii marketingowej.

person-hands-woman-smartphone