Reklama video biznesu – czy się opłaca?
Maj 6, 2016
Cechy dobrego filmu szkoleniowego
Maj 12, 2016

Jakie treści publikować na YouTube?

Rodzaj prezentowanych treści na popularnych portalach umożliwiających publikację różnego rodzaju filmików (przede wszystkim YouTube) zależy od wielu czynników. Innymi kryteriami będą się kierowali twórcy szeroko rozumianej rozrywki, czym innym przyciągną naszą uwagę artyści, zaś autorzy filmów instruktażowych czy popularno-naukowych skorzystają z jeszcze innych rozwiązań. Nie jest tajemnicą, że dobrej jakości treści marketingowe muszą łączyć przystępną formę z wysokim poziomem realizacji i wartością merytoryczną. Tylko takie filmiki mają szansę dotrzeć do możliwie największej liczby zainteresowanych odbiorców oraz wzbudzić w nich nie tylko pozytywne skojarzenia, ale również chęć do skorzystania z zaprezentowanej oferty.

Dlatego tym, co decyduje o większej oglądalności materiałów video, jest przede wszystkim oddziaływanie na emocje widza. Na drugim miejscu znajduje się użyteczność oraz merytoryczność prezentowanych treści, zaś w dalszej kolejności sprawna realizacja. Jeżeli promowana marka jest kojarzona z tradycją i pewnością, wtedy filmik przedstawiający jej historię w rzetelny i wiarygodny sposób okaże się na pewno lepszy, niż spot o rozrywkowym czy komicznym zabarwieniu. Zasada działa również na odwrót – dynamiczne firmy z ofertą skierowaną do młodych ludzi często chcą nadać swoim filmikom bardziej oryginalnego czy komediowego charakteru, gdyż przede wszystkim taki przyciągnie potencjalną grupę ich odbiorców.

Tworząc filmik marketingowy o określonym zasięgu bardzo łatwo o wizerunkową pomyłkę. Dlatego w sytuacji, gdy planujecie Państwo dokonać marketingowych ekspansji i szukacie nowych dróg na dotarcie do potencjalnych klientów, treści video są doskonałą opcją. Z przyjemnością wykonamy je dla Państwa.